Sustainability

Kelestarian

Fridal menganggap keselamatan kakitangan, pelanggan dan aset adalah faktor utama dan paling penting dalam menjalankan perniagaan kami. Dalam perkara ini, Fridal telah menerima pakai pelbagai prosedur untuk memastikan pematuhan sepenuhnya terhadap peraturan keselamatan antarabangsa. Fridal telah diperakui sebagai OHSAS 18001 dan baru-baru ini dianugerahkan ISO 45001 yang membolehkan organisasi Fridal menumpukan perhatian kepada pengurusan kesihatan dan keselamatan pekerjaan.

Memandangkan kami komited untuk menjadi salah satu syarikat yang paling bertanggungjawab secara sosial dan mampan di Mesir, pekerja, jenama dan operasi Fridal bekerjasama untuk menjadikan perbezaan itu nyata.

Beberapa ladang Fridal terletak di kawasan terpencil di mana penduduk tempatan di kawasan ini bekerja, dilatih dan disokong. Mereka dilatih mengenai teknologi pertanian baharu, tenaga boleh diperbaharui, rawatan air, dan aktiviti penyelenggaraan yang membolehkan masyarakat mereka mendapat manfaat daripada kemahiran dan pengalaman yang mereka perolehi.

Fridal juga memastikan tingkah laku beretika pekerjanya dan aktiviti mereka supaya seseorang individu itu memberi manfaat kepada seluruh masyarakat.
Fridal juga menyediakan insurans perubatan penuh kepada semua pekerja dan penginapan penuh, aktiviti sosial dan kemudahan rekreasi di kawasan terpencil ini.

Di Fridal kami percaya bahawa wanita membawa sudut pandangan dan pengalaman alternatif kepada perniagaan kami yang sering memupuk kreativiti dan perubahan.

Namun kerjaya wanita dalam industri mungkin mencabar dari sudut tertentu, kami percaya bahawa kehadiran wanita dalam industri kami adalah titik utama kejayaan kami, kerana wanita mempunyai kualiti yang menjadikan mereka bertenaga dan lebih fokus pada pekerjaan pelbagai tugas. .
Pekerja wanita Fridal adalah lebih daripada 30% daripada jumlah pekerja yang memberikan pertumbuhan dan pembangunan yang mampan kepada organisasi kami.

Memandangkan kami komited untuk menjadi salah satu syarikat yang paling bertanggungjawab dari segi sosial dan mampan di Mesir, Fridal komited untuk menambah baik alam sekitar dengan "menghijau", dengan memasang 38 loji tenaga solar untuk menghasilkan air dari telaga dan mengendalikan kebanyakan kemudahannya .

Kembali ke blog